DENDE FAI UN TEMPO...
ANDAMOS A FORMULAR PREGUNTAS SOBRE CANTO SERÁ
20+20
1000+1000
PORQUE 2+2, 4+4... DAN RESULTADOS QUE XA COÑECEMOS
POR ISO LLE PREGUNTAMOS A ANA E A PACO,
PARA VER SE SABEN...
PARA XOGAR A XUNTAR
NUN EQUIPO, A ENCARGADA LANZA O DADO
SAE O NÚMERO 6
ASÍ QUE ÉRGUENSE 6 COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS
NOUTRO EQUIPO, LANZA O DADO UN COMPAÑEIRO ELIXIDO POLA ENCARGADA
SAE O 5
ÉRGUENSE 5 COMPAÑEIRAS E COMPAÑEIROS
XÚNTANSE NO CENTRO OS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS QUE SE ERGUERON
E COLOCÁMONOS PARA CONTAR E COÑECER O RESULTADO
DESPOIS, ESCRIBIMOS NO ENCERADO O QUE ACABAMOS DE FACER
6 + 5 = 11
E VOLTAMOS A LANZAR OS DADOS
Pois primeira noticia...
ResponderEliminarOnte si que nos estivo contando Ana todo o que fixestes cos dados... e sorpresa!!! sin que se levantase ninguén sabía decirnos canto era 6 + 2, 5 +1, 4 + 3 ...
ResponderEliminarXenial! O de "xuntar" é algo que xa fai tempo que está na aula, a través dunha rutina que nos permite coñecer cantos nenos e nenas están no cole e cantos nenos e nenas faltan cada día.
ResponderEliminarE, dende fai un tempo, hai curiosidade por saber canto será X máis X, así que chegou á aula o xogo dos dados