martes, 10 de diciembre de 2013

E CANTO É 1000 MÁIS 1000?

DENDE FAI UN TEMPO...
ANDAMOS A FORMULAR PREGUNTAS SOBRE CANTO SERÁ 
20+20
1000+1000
PORQUE 2+2, 4+4... DAN RESULTADOS QUE XA COÑECEMOS
POR ISO LLE PREGUNTAMOS A ANA E A PACO, 
PARA VER SE SABEN...

ASÍ QUE A MESTRA TROUXO 2 DADOS CON NÚMEROS ATA O 6
PARA XOGAR A XUNTAR

NUN EQUIPO, A ENCARGADA LANZA O DADO


SAE O NÚMERO 6
ASÍ QUE ÉRGUENSE 6 COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS


NOUTRO EQUIPO, LANZA O DADO UN COMPAÑEIRO ELIXIDO POLA ENCARGADA


SAE O 5
ÉRGUENSE 5 COMPAÑEIRAS E COMPAÑEIROS


XÚNTANSE NO CENTRO OS COMPAÑEIROS E COMPAÑEIRAS QUE SE ERGUERON


E COLOCÁMONOS PARA CONTAR E COÑECER O RESULTADO


DESPOIS, ESCRIBIMOS NO ENCERADO O QUE ACABAMOS DE FACER

6 + 5 = 11

E VOLTAMOS A LANZAR OS DADOS

3 comentarios:

  1. Onte si que nos estivo contando Ana todo o que fixestes cos dados... e sorpresa!!! sin que se levantase ninguén sabía decirnos canto era 6 + 2, 5 +1, 4 + 3 ...

    ResponderEliminar
  2. Xenial! O de "xuntar" é algo que xa fai tempo que está na aula, a través dunha rutina que nos permite coñecer cantos nenos e nenas están no cole e cantos nenos e nenas faltan cada día.
    E, dende fai un tempo, hai curiosidade por saber canto será X máis X, así que chegou á aula o xogo dos dados

    ResponderEliminar